سواروسکی – پادشاه کریستال‌های درخشان

سواروسکی یکی از معروف ترین برند های تولید جواهرات است. این برند بیشتر بخاطر جواهرات شناخته می‌شود. اما در کنار آن، زیورآلات طلا، و حتی ساعت هم تولید می‌کند. اگر می‌خواید بیشتر درمورد این برند اطلاع پیدا کنید و جدیدترین مدل های سواروسکی رو بشناسید تا بتونید بهتر از میان اونها انتخاب کنید، حتما این مقاله رو تا انتها بخونید.

سواروسکی تصویر شاخص

سواروسکی چطور تبدیل به یک برند شد؟

تا به حال بارها نام این برند معتبر و محبوب را شنیده‌اید. برند سواروسکی یکی از جذاب‌ترین و پرطرفدارترین برندهای زیورآلات و کریستال‌های خیره‌کننده‌ است. کریستال‌هایی که فقط مختص به این برند است.

زمانی که دنیل سواروسکی در سال ۱۸۶۲ و در محدوده جمهوری چک امروزی به دنیا آمد، هیچکس فکرش را نمی‌کرد که بعدها نام خانوادگی او تبدیل به یک برند پرطرفدار و بسیار موفق شود. حرفه اصلی این خانواده شیشه‌گری بود و از راه تراش شیشه زندگی خودشان را می‌گذراندند. پس از آنکه دنیل سواروسکی با دستگاه الکتریکی برش سنگ برخورد کرد، مسیر فعالیتش را تغییر داد و اولین قدم‌ها را برای ساخت یک برند برداشت.

دنیل، در دهه ۱۸۹۰ به فکر ایجاد یک برند قدرتمند برای طلا و جواهرات افتاد. او توانست در سال ۱۸۹۵ یک شرکت جوان با نوآوری بالا و چشم‌اندازی با شعار ” یک الماس برای همه” راه‌اندازی کند‌.

شعار برند سواروسکی

دهه ۱۹۰۰ برای این برند دهه درخشندگی و شناخته شدن بود. نخبگان پاریس، برای اولین بار خلاقیت‌ها و نوآوری این شرکت را کشف و از خلاقیت‌های بی‌نظیر این شرکت حمایت کردند. به این ترتیب کریستال‌های زیبای برند به  یکی از اجزای ارزشمند در آتلیه‌های پاریس تبدیل شدند و بسیاری از مدل‌های معروف در برندهای شناخته شده همچون کوکو شنل و السا اسکیاپارلی، از زیورآلات این برند استفاده کردند.

با ورود به دهه ۱۹۱۰، تخصص فناوری Swarovski گروهی به نام Tyrolit را به وجود آورد که از سال ۱۹۱۹ تا به امروز، یکی از پیشگامان و تامین‌کنندگان ابزارهای سنگ‌زنی، حفاری و همچنین پرداخت در جهان است.

در دهه ۱۹۳۰، کریستال‌های زیبای Swarovski به سینما راه پیدا کرد و برای تزیین بسیاری از لباس‌های بومی استفاده شد.

برند شرکت، در ابتدا شکل گل اِلوپس بود. اما در حدود ۹۸ سال بعد، به شکل یک قو تغییر پیدا کرد و همچنان هم نشان این برند است.

محصولات سواروسکی چه چیزهایی را شامل می‌شود؟

سواروسکی علاوه‌بر اینکه به نامی آشنا در عرصه زیورآلات و جواهرات تبدیل شده، در دیگر صنایع نیز بسیار مشهور و شناخته شده است این برند در تولید انواع کریستال‌های تزیینی، مجسمه‌های کریستالی، لوسترهای بسیار شیک با طراحی مدرن و … هم کاربرد دارد.

سرویس جواهر سواروسکی

زیورآلات Swarovski

اگر به دنبال یک ست زیورآلات شیک، ظریف و باکیفیت می‌گردید، بهترین کار انتخاب برند Swarovski است. کیفیت بالای این محصولات باعث شده که عده زیادی در سراسر جهان طرفدار آن باشند.

  • دستبند Swarovski

که یکی از معروف ترین محصولات این برند است، بهترین هدیه برای خانم‌هاست. زیبایی و درخشندگی، سادگی و جذابیت، از ویژگی‌های دستبند Swarovski است که انتخاب بسیاری از شیک‌پسندان است.

دستبند سواروسکی

  • ساعت Swarovski

از دیگر محصولات پرطرفدار این برند است که هم در میان زنان و هم در میان مردان طرفداران زیادی دارد. به دلیل درخشش و طراحی مدرن ساعت‌های Swarovski ، خیلی ها از آن به عنوان یک کالای زینتی استفاده می‌کنند. تزیین ساعت‌ها با کریستال‌های خاص و ویژه این برند، چشم را به خودش خیره می‌کند.

  • گوشواره Swarovski

در رنگ‌های متنوع و هماهنگ با انواع دستبندهای آن در بازار موجود است. اگر از طرفداران طرح‌های مدرن و ساده هستید، حتما گوشواره‌های برند Swarovski را امتحان کنید.

  • نیم ست Swarovski

هم انتخاب بسیار خوبی برای افرادی است که دوست دارند مجموعه‌ای از محصولات بی‌نظیر این برند را داشته باشند. یک نیم ست Swarovski ، شامل گردنبند، گوشواره و دستبند است. محصولات برند سوراروسکی بسیار ماندگار است.

نیم ست سواروسکی

کریستال‌ها و سنگ Swarovski

معروف‌ترین هنرنمایی در برند محبوب Swarovski وجود کریستال‌‌ها و سنگ‌های خاص آن است که اساس شکل‌گیری این شرکت بزرگ شمرده می‌شود. کریستال‌های این برند در انواع زیورآلات آن از جمله دستبند، گردنبند، گوشواره، ساعت و نیم ست سواروسکی و در طرح‌های زنانه و مردانه وجود دارد. کیفیت بالا، درخشندگی و زیبایی سنگ‌ها باعث شده تا افراد زیادی در سراسر جهان از طرفداران جدی زیورآلات Swarovski باشند. این برند از سنگ‌های خود در انواع محصولات طلا و نقره استفاده می‌کند که می‌توانید براساس سلیقه و یا بودجه خود آن را تهیه کنید.

سنگ ها و جواهرات سواروسکی

چطور از جواهرات و زیورآلات سواروسکی نگهداری کنیم؟

کریستال‌ها و سنگ‌های سواروسکی را باید همانند دیگر جواهرات مراقبت و نگهداری کنید. سعی کنید از تماس زیورآلات با آب و مواد شیمیایی خودداری کنید. هنگام استحمام، شنا و ورزش، زیورآلاتتان را باز کرده و در جای مطمئنی بگذارید. بهترین راه برای تمیز کردن زیورآلات این برند، استفاده از دستمال پنبه‌ای و نرم است.

سخن آخر

استفاده از زیورآلات و جواهرات در سراسر دنیا طرفداران بسیاری دارد. افراد زیورآلات خود را براساس بودجه و یا سلیقه و علاقه‌مندی‌شان انتخاب می‌کنند. اما یکی از مهم‌ترین فاکتورهای خرید زیورآلات، کیفیت و زیبایی و شهرت برند آن است. سواروسکی با کیفیت بی‌نظیر محصولات خود و طراحی زیبا توانسته از جمله‌ برندهای معروف و محبوب در سراسر دنیا باشد.

اگر شما هم از طرفداران این برند شناخته شده و کریستال‌های زیبا و باکیفیت سواروسکی هستید، می‌توانید آن را در انواع طلا و نقره و طرح‌های زنانه و مردانه تهیه کنید.

شما برای ما بنویسید

آیا به زیورآلات طرح Swarovski علاقه دارید؟

به نظر شما کدام ویژگی این برند، ان را در سراسر دنیا مشهور کرده است؟

ما در تریص گلد بی‌صبرانه منتظر شنیدن نظرات شما هستیم. این بار نوبت شماست که با ما صحبت کنید.

اشتراک گذاری این مطلب
در pinterest به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در linkedin به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
favicon

وب اپلیکیشن تریص را صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

  1. در نوار پایین دکمه “share”  را انتخاب کنید.

  2. منو بازشده را به چپ بکشید و گزینه “Add to home screen” را انتخاب کنید.

  3. در مرحله بعد در قسمت بالا روی Add کلیک کنید