مدل های جدید طلا اینستاگرام – بررسی زیورآلات مورد استفاده اینفلوئنسر های اینستاگرام

مدل ها و اینفلوئنسر های اینستاگرامی به واسطه به روز بودن، داشتن سلیقه خوب، و در ارتباط بودن با فروشندگان طلا و مدل های خارج از کشور، بهترین منبع برای معرفی جدیدترین مدل های طلا و جواهرات هستند. با بررسی تصاویر به‌روز اونها نه تنها میتوان از جدید ترین ترند های طلا و جواهرات دنیا خبردار شد، بلکه اگر قصد خرید طلا برای خود یا هدیه دادن را داشتیم میدونیم که کدام مدل ها را بخریم، کدام مدل هارا باهم ست کنیم، کدام مدل ها در یکی دوسال آینده ترند خواهد شد و از کدام مدل ها دوری کنیم!

مدل دستبند طلا جدید در اینستاگرام

  • دستبند زنجیری

جدیدترین مدهای اروپایی و آمریکایی دستبند در سال 2020 دستبند زنجیری طلا با بافت درشت است که امسال روی دست خیلی ها خودنمایی کرده اند. اینفلوئنسر های ساکن خارج کشور مثل بهامین از این مدل دستبند طلای درشت در عکس های جدید خود استفاده کرده اند. اینستاگرامر های داخلی مثل نیلوفر بهبودی بیشتر از مدل دستبند طلا زنجیری ظریف استفاده کرده اند، و به این شکل مد روز دنیا رو برای تیپ و سلیقه ایرانی شخصی سازی کرده اند.
این مدل دستبند زنجیری درشت بیشتر مناسب پوست های برنزه است. لباس مناسب برای پوشیدن همراه با این نوع دستبند باید ساده و یکدست باشد تا اجازه درخشش و خودنمایی به دستبند طلا جدید شما را بدهد. و همچنین میتوان همراه آن یک یا دو قطعه طلای دیگر مثل انگشتر یا گردنبند را همراه کنید تا مکمل یکدیگر باشند و درشتی دستبند چشم را نزند.
اما اگر اهل پوشیدن لباس های رنگارنگ و شلوغ هستید، بهتر است که مثل نیلوفر بهبودی مدل های ظریف را انتخاب کنید. با این کار نه تنها ظاهر نیلوفر بیش از حد شلوغ نشده، بلکه کنتراست خیلی خوبی ما بین رنگ های سرد و روشن لباس او و رنگ گرم دستبند به وجود آمده است.

مدل های جدید طلا بهامین نیلوفر بهبودی و مدل های جدید طلا

  

 


مدل گردنبند طلا جدید

  • گردنبند چند زنجیره

مدل های گردنبند چند زنجیره یا گردنبند چند طبقه چندسالی هست که بسیار پر طرفدار شده اند و امسال در شوهای مهم اروپا و بر گردن مدل های معروف هم دیده شده اند. این مدل گردنبند طلا از ترکیب تعدادی گردنبند ظریف با سایز های مختلف تشکیل می‌شود. خوبی این مدل گردنبند طلا این است که شما می‌تونید با استفاده از زنجیر ها و گردنبند های قدیمی خود ترکیبی کاملا به روز و جدید خلق بکنید.
برای مثال مینا حیدری با ترکیب گردنبند چشم نظر آبی، پلاک قلب و یک زنجیر بلند، یک مدل گردنبند چند زنجیره شیک خلق کرده که نه تنها با رنگ لباسش همخوانی دارد، بلکه کمی هم حس و حال سنتی و ایرانی با خود دارد.
مهناز افشار نیز در یکی از پست های اخیر خود یک مدل گردنبند طلا چندطبقه به همراه یک پلاک پروانه به گردن داشت. نمونه های زیادی از این مدل گردنبند چند طبقه به همراه پلاک در بازار وجود دارد. اما این مدل های پیش ساخته قابلیت جدا سازی و پوشیده شدن به صورت تکی را ندارند.

مهناز افشار با گردنبند طلا چندزنجیره در اینستاگرام مینا حیدری با لباس سفید و گردنبند چند زنجیره


  • زنجیر و مدال طلا

مدال های طلا یکی از جدید ترین های ترند طلا در سال 2020 اروپا است. مدال و زنجیر های درشت با لباس های ساده و تک رنگ، و زنجیر و مدال های ظریف به صورت تنها یا همراه با گوشواره و یا پیرسینگ، از جدیدترین مدل های گردنبند طلا در سال 2020 است.
یکی از نمونه هایی که برای نشان دادن به شما انتخاب کردم، پلاک خورشید و زنجیر ظریف رامینا ترابی است. این پلاک با ترکیب دو زنجیر دیگر و تک گوشواره گوش راست، یکی از خاص ترین مدل های جدید سرویس طلا بوده که امسال در اینستاگرام شاهد بودم.
نمونه ساده تر پلاک و زنجیر را نیز بر گردن نیلوفر بهبودی میتوان دید. این پلاک درشت در کنار لباس، ناخن ها و لنز چشمان آبی او کُنتراست شدیدی را ایجاد می‌کرد که به صورت ناخود آگاه نگاه هر بیننده‌ای را به سوی خود می‌برد.

نیلوفر بهبودی در اینستاگرام با گردنبند مدال طلا رامینا ترابی ایستاده با مدل های جدید طلا


امسال، سال زنجیر های کارتیر و بافت درشت است. تیپ یک دست، مجلسی، رنگارنگ، روزمره، یقه گرد، شومیز، و… همه و همه قابلیت ست شدن با این مدل جدید گردنبند طلا را دارد. دوتا از بهترین نمونه هایی که برای اثبات این ادعا می‌توان مثال زد، زنجیر ورساچه بلند سحر است که با دودور تاباندن به دور گردن ظاهری شیک و حرفه‌ای پیدا کرده. نمونه بعدی نیز زنجیر کارتیر یاسمین کلاهان است که به خودی خود و بدون نیاز به همراهی با گوشواره یا دستبند تکمیل کننده ظاهر زیبای او شده است.

یاسمین کالاهان با مدل های جدید طلا کارتیر سحر با لباس صورتی و گردنبند زنجیری طلا در خیابان


 

 

مدل گوشواره طلا جدید

مدل گوشواره طلا حلقه‌ای در سال 2020 از حالت رسمی و مجلسی خود خارج شده است. در جدید ترین عکس های اینفلوئنسر های اینستاگرام میبینیم که ست کردن گوشواره های حلقه ای با تیپ های روزمره و ساده چقدر بین اینستاگرامر های با سلیقه مد شده. بهترین نمونه برای این گفته عکس مینا حیدری است که گوشواره های حلقه‌ای خود را با پیراهن چهار خانه و کلاه لبه دار ست کرده است. با این کار عکس او حس فوق‌العاده بیخیال و حتی اسپرت پیدا کرده است!

مینا حیدری در پارک با گوشواره طلا حلقه ای


  • گوشواره چندتایی

داشتن پیرسینگ های متعدد و یا 2-3 عدد گوشواره در سوراخ های مختلف گوش از 4-5 سال پیش در ایران باب شده بود. اما جدیدترین مدل گوشواره در سال 2020 استفاده از دو گوشواره یک شکل در دو سوراخ کنارِهم گوش است. این مدل به ویژه با گوشواره های حلقه‌ای بسیار پرطرفدار شده است. رامینا ترابی در یکی از تازه ترین استوری های خود از دو گوشواره حلقه ای در گوش چپ خود استفاده کرده بود.

رومینا ترابی در پارک با گوشواره طلا چندتایی


نظر شما درمورد مدل های استفاده شده توسط مدل های اینستاگرامی ایرانی چیست؟ از سلیقه مدل های ایرانی بیشتر خوشتان می‌آید یا مدل های خارجی؟ خود شما کدام یک از این نمونه هارا امتحان کرده اید؟ نظرات خودتون رو با ما درمیان بگذارید.

اشتراک گذاری این مطلب
در pinterest به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در linkedin به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
favicon

وب اپلیکیشن تریص را صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

  1. در نوار پایین دکمه “share”  را انتخاب کنید.

  2. منو بازشده را به چپ بکشید و گزینه “Add to home screen” را انتخاب کنید.

  3. در مرحله بعد در قسمت بالا روی Add کلیک کنید