پرداخت آنلاین

پرداخت آنلاین از طریق صفحه پرداخت قابل انجام است. مشتریان پس از انتخاب افزودن محصول به سبد خرید به صفحه پرداخت بانکی هدایت شده و از طریق این صفحه پرداخت خود را نهایی می‌کنند. پس از خرید فاکتور تایید پرداخت برای مشتری ایمیل می‌شود و همچنین پیامک تایید واریز از طریق سرشماره 100086038549 برای ایشان ارسال می‌شود.

پرداخت حضوری

پرداخت حضوری در شهر تهران امکان پذیر است و به دو شیوه انجام می‌گیرد:

1- پرداخت حضوری: در دفتر مرکزی فروشگاه اینترنتی طلا و جواهرات تریص: در این شیوه مشتری پس از نهایی کردن خرید و پرداخت 30 درصد مبلغ محصول، سفارش خود را ثبت می‌کند. سپس واحد فروش تریص با مشتری تماس گرفته و زمان حضور و دریافت محصول را با وی نهایی می‌کند. مشتری بر اساس زمان مشخص شده به فروشگاه مراجعه کرده و پس از تسویه حساب نهایی محصول خود را دریافت می‌کند

۲- پرداخت درب منزل مشتری: در این شیوه مشتری پس از نهایی کردن خرید و پرداخت 30 درصد قیمت نهایی محصول. خرید خود را ثبت می‌کند. سپس واحد فروش تریص با مشتری تماس گرفته و زمان تحویل محصول را با مشتری هماهنگ می‌کند. پس از هماهنگی بین واحد فروش و مشتری محصول از طریق پیک تریص به آدرس مشتری که در پنل کاربری وی ثبت شده است، ارسال خواهد شد. تسویه حساب نهایی در محل از طریق دستگاه POS که در اختیار مشتری قرار می‌گیرد، انجام می‌شود.

جدیدترین محصولات